loading

با توجه به اینکه در حال اخذ مجوزهای انتشار و سایر مجوزهای مربوطه از مراجع مربوطه بودیم، به ناچار تأخیری در شروع فعالیت سایت و انتشار مجموعه آموزشی آنتوبا داشته‌ایم.

در چند روز آینده، مجوز انتشار را اخذ خواهیم کرد که بعد از اخذ مجوز، مجموعه آموزشی آنتوبا را به تعداد زیاد تکثیر خواهیم کرد و به نمایندگان فروش خود در استان‌ها ارسال می‌کنیم تا تمامی مردم عزیز ایران بتوانند سریعتر و راحتتر به مجموعه آموزشی آنتوبا دسترسی داشته باشند.

 

دعوت از شما برای معرفی آنتوبا و بازاریابی:

یکی از بخش‌هایی که برای آنتوبا قرار داده‌ایم تا بتوانیم این مجموعه آموزشی را به تمامی افراد معرفی کنیم، امکان بازاریابی می‌باشد. با سیستم بازاریابی، شما می‌توانید به عنوان بازاریاب در سایت ثبت نام کنید و شروع به بازاریابی کنید. سیستم بازاریابی به این صورت کار می‌کند که به شما بعد از ثبت نام به عنوان بازاریاب، یک آدرس اینترنتی یکتا (URL) تعلق می‌گیرد که می‌توانید با استفاده از آن، بازاریابی کنید.

پورسانت بازاریابی بسیار مناسبی برای بازاریابی به بازاریاب‌ها تعلق خواهد گرفت که در قسمت بازاریابی و آموزش بازاریابی می‌توانید مشاهده کنید.

لطفاً برای مشاهده روش‌ها و جزئیات بازاریابی به لینک روبرو مراجعه فرمایید: بازاریابی با درآمد بالا و آموزش روش‌های بازاریابی