loading

پس از اخذ مجوز و همچنین انجام مراحل تکثیر و آماده‌سازی، هم‌اکنون مجموعه آموزشی آنتوبا آماده استفاده عموم مردم عزیز قرار گرفت.

بازدیدکنندگان محترم سایت می‌توانند برای تهیه مجموعه آموزشی آنتوبا، از قسمت خرید استفاده نمایند و نسبت به نوع خرید خود (خرید کامل مجموعه آموزشی آنتوبا/خرید کد محصول) عملیات خرید را انجام دهند.

برای راحتی کار، هزینه کمتر و دسترسی سریعتر به آنتوبا، امکان دانلود رایگان را نیز در سایت قرار داده‌ایم که بازدیدکنندگانی که دسترسی به اینترنت پرسرعت دارند، می‌توانند فایل Image مجموعه آموزشی آنتوبا را دانلود کنند و در کامپیوتر خود و یا دوستان خود، از این مجموعه آموزشی استفاده نمایند.

با توجه به اینکه برای جلوگیری از سوء استفاده، مجموعه آموزشی آنتوبا دارای قفل نرم افزاری است، افرادی که فایل Image را از سایت دانلود می‌کنند، باید از قسمت خرید، کد محصول جدیدی را تهیه نمایند تا بتوانند آنتوبا را روی سیستم خود فعال کنند و از آن استفاده نمایند.

خریداران محترم همچنین می‌توانند به عنوان بازاریاب ثبت‌نام نمایند تا هم پورسانت بازاریابی به حساب آنها واریز شود و هم اینکه بتوانیم آنتوبا را به تمامی مردم عزیز ایران معرفی کنیم.